Onze overheidsadvocaten zijn van mening dat we niet de wettelijke bevoegdheid hebben om SNAP

Nederlandse vertalingen van X22 en andere info
Punisher2021
Moderator
Moderator

Onze overheidsadvocaten zijn van mening dat we niet de wettelijke bevoegdheid hebben om SNAP

Bericht door Punisher2021 »

Donald J Trump
Onze overheidsadvocaten zijn van mening dat we niet de wettelijke bevoegdheid hebben om SNAP (Supplemental Nutrition Assistance Program voorheen en in de volksmond nog steeds bekend als het Voedselbonnen Programma.) te betalen met bepaalde bedragen die we beschikbaar hebben, en nu hebben twee rechtbanken tegenstrijdige meningen uitgesproken over wat we wel en niet mogen doen. Ik wil NIET dat Amerikanen honger lijden alleen maar omdat de radicale Democraten weigeren het juiste te doen en de overheid te HEROPENEN. Daarom heb ik onze advocaten opgedragen de rechtbank te vragen om te verduidelijken hoe we SNAP zo snel mogelijk legaal kunnen financieren. Het is al lang genoeg vertraagd doordat de Democraten de overheid gesloten houden tot de maandelijkse betaaldatum, en zelfs als we onmiddellijk richtlijnen krijgen, zal het helaas worden vertraagd voordat de staten het geld krijgen. Als we de juiste juridische richtlijnen van de rechtbank krijgen, zal het MIJN EER ZIJN om de financiering te verstrekken, net zoals ik deed met de militaire en wetshandhavingsuitkeringen. De Democraten moeten stoppen met deze schijnvertoning waarin ze mensen om hun eigen politieke redenen pijn doen, en de overheid onmiddellijk HEROPENEN. Als u gebruikmaakt van SNAP-uitkeringen, bel dan de Democratische senatoren en zeg hen dat ze de overheid NU moeten heropenen! Hier is het kantoornummer van Cryin' Chuck Schumer: (202) 224-6542
Afbeelding
Plaats reactie

Terug naar “Paul Harmans nederlandse vertalingen”