Donald J Trump (17 uur geleden)

- Trumptruthsocial.jpeg (94.52 KiB) 2 keer bekeken
De radicaal-linkse Democraten hebben weer goud in handen! Net als met het NEP en volledig in diskrediet gebrachte Steele Dossier, de leugenachtige 51 "Inlichtingen"-agenten, de Laptop from Hell, waarvan de Democraten zwoeren dat hij uit Rusland kwam (nee, hij kwam uit Hunter Bidens badkamer!), en zelfs de Rusland, Rusland, Rusland-zwendel zelf, een volledig nep en verzonnen verhaal dat gebruikt werd om de grote nederlaag van corrupte Hillary Clinton bij de presidentsverkiezingen van 2016 te verdoezelen, zijn deze zwendels en hoaxes het enige waar de Democraten goed in zijn - het is alles wat ze hebben - ze zijn niet goed in regeren, niet goed in beleid en niet goed in het kiezen van winnende kandidaten. Bovendien plakken ze, in tegenstelling tot Republikeinen, aan elkaar als lijm. Hun nieuwe zwendel is wat we voor altijd de Jeffrey Epstein-hoax zullen noemen, en mijn voormalige aanhangers hebben deze "onzin" van voor tot achter geloofd. Ze hebben hun lesje niet geleerd en zullen dat waarschijnlijk ook nooit leren, zelfs niet na acht lange jaren opgelicht te zijn door de krankzinnige linkse beweging. Ik heb in zes maanden tijd meer succes gehad dan misschien welke president in de geschiedenis van ons land dan ook, en al deze mensen willen het, met sterke aanmoediging van nepnieuws en de succes-hongerige Democraten, alleen maar hebben over de Jeffrey Epstein-hoax. Laat deze zwakkelingen doorgaan en het werk van de Democraten doen, denk er zelfs niet aan om over ons ongelooflijke en ongekende succes te praten, want ik wil hun steun niet meer! Dank u voor uw aandacht voor deze zaak. MAKE AMERICA GREAT AGAIN!
https://truthsocial.com/@realDonaldTrum ... 3348237352