Paul: ALLES wat je in deze video ziet en hoort is gemaakt met AI (artificial intelligence

Nederlandse vertalingen van X22 en andere info
Punisher2021
Moderator
Moderator

Paul: ALLES wat je in deze video ziet en hoort is gemaakt met AI (artificial intelligence

Bericht door Punisher2021 »

Paul: ALLES wat je in deze video ziet en hoort is gemaakt met AI (artificial intelligence - kunstmatige intelligentie). Binnenkort kun je geen enkele video nog vertrouwen, dat is het gevaar van AI.
2025-06-16 07.14.00.mp4
(4.85 MiB) 4 keer gedownload
Scherm­afbeelding 2025-06-16 om 07.14.14.png
Natuurlijk zijn er met AI ook leuke dingen te maken, ik heb er twee songs mee gemaakt over mijn werk op zee in de offshore, ik schreef en leverde de tekst en koos in een gratis AI programma voor de muziek en de zang erbij. Je kan dan kiezen voor elke muzieksoort die je wilt, ik koos in beide gevallen voor Hard Rock. Ik schreef om het te proberen een tekst die niet helemaal tekstueel in orde is want ik verwachte er niet veel van, maar het resultaat verwonderde mij en je ziet en hoort het AI resultaat in de twee berichten onder dit bericht. De foto’s heb ik er ook zelf ingezet en zijn jaren geleden door mij genomen. De door AI gegenereerde muziek is copyright vrij en als je dat op Youtube deelt word je video niet geblokkeerd vanwege copyright schendingen.
Afbeelding
Plaats reactie

Terug naar “Paul Harmans nederlandse vertalingen”