Jagers Worden Prooi, Timing Is Alles, Vrijheid Van Informatie [Waarheid] = EINDE

Nederlandse vertalingen van X22 en andere info
Gebruikersavatar
noumoe
Site Admin
Site Admin
Berichten: 5550
Lid geworden op: 22 nov 2020 15:27
Contacteer:

Jagers Worden Prooi, Timing Is Alles, Vrijheid Van Informatie [Waarheid] = EINDE

Bericht door noumoe »

Jagers Worden Prooi, Timing Is Alles, Vrijheid Van Informatie [Waarheid] = EINDE

X22 Report 21 september 2021

Vertaling vanaf 01:43 tot 03:47 min.: Paul Harmans

https://rumble.com/vmsvaz-ep.-2582b-hun ... on-tr.html

De Deep State, de corrupte politici zijn in paniek zoals we niet eerder hebben gezien. We weten dat de Arizona forensische audit de 24e uitkomt. Dat betekent niet dat alles op die dag zal veranderen. Ja, ze zullen de informatie geven en er zal meer informatie volgen van de routers, de splunklogs en veel andere dingen. Maar we kunnen zien dat de Deep State spelers, het nep nieuws, de Big Tech bedrijven, ze bereiden zich hier allemaal op voor, ze trachten het verhaal voor te blijven, ze trachten te laten zien dat er helemaal niets fout is met de verkiezing, dat alles waar zij over spreken correct is, er is niet zo iets als verkiezingsfraude. Maar ik geloof dat wat er gaat gebeuren, is dat er informatie naar buitenkomt en dat ze die informatie zullen verdraaien.

Maar we zullen andere staten zien die hetzelfde patroon zullen leveren. Want zodra je een patroon gebruikt en dat is in elke staat hetzelfde, dan is het niet zomaar per ongeluk dat het in Maricopa County gebeurde. Iemand of een groep mensen, de Deep State spelers, orkestreerden het hele gebeuren.

En we kunnen zien dat dingen bijna gereed zijn om in elkaar te storten. Het lijkt erop dat Dan Scavino boodschap na boodschap verstuurt die ons laten weten dat de jagers nu de prooi worden. Dat de mariniers gereed staan om in actie te komen. En we zullen een hoop dingen zien gaan gebeuren gedurende de maand oktober, ‘RED oktober’. En bedenk je, in september, ik geloof dat het op de 20e begint, hebben we de oogst-maan, het gewas is gereed om geoogst te worden en in oktober is het de jagers-maan, waar de jagers degenen worden waarop gejaagd wordt, zij zijn de prooi. En ik geloof dat we nu naar die tijdsperiode gaan, omdat Dan Scavino ons voor de derde keer op rij laat weten dat de mariniers eraan komen.

Vertaling vanaf 41:50 tot 50:22 min.

En ik geloof dat ze zich realiseren dat Trump terugkomt in de regering, omdat we zien dat leugenaar Adam Schiff en anderen, een wetsvoorstel voorbereiden wat moet voorzien in het beknotten van de presidentiële macht. Welnu, ze doen dat niet voor Biden, zij hebben de macht over Biden, hij is een puppet, zij hoeven zijn presidentiële macht niet te beknotten. De enige reden waarom ze dit in effect willen hebben, is omdat zij weten dat Trump terugkomt. Ze weten dat zodra hij terug is, ze macht over hem moeten hebben, op welke manier ook.

Hoe weten we dat hij terugkomt? Ik bedoel niet morgen, maar we krijgen boodschappen van Dan Scavino die ons laten weten dat er iets groots op het punt van gebeuren staat. Bedenk je, ‘fraude maakt alles ongeldig’. Zoals Trump zei, als iemand de diamanten steelt en hij wordt betrapt, dan mag hij de diamanten niet houden. Als je meedoet met de Olympische Spelen en je een race loopt en je speelt vals tijdens de race, dan mag je het goud niet houden, omdat je vals speelde. In feite is het de persoon die werkelijk won die het goud krijgt, je hoeft daarvoor niet opnieuw de race te lopen.

Dit is wat Dan Scavino op Facebook postte, het is een foto die zegt: ‘Camp David, achter de schermen’. Dit is een andere foto van achter de schermen en laat iedereen tezamen zien, misschien wel werkend aan het devolutie plan, misschien, misschien niet.

X22 Report 21 september 2021

Vertaling vanaf 01:43 tot 03:47 min.: Paul Harmans

https://rumble.com/vmsvaz-ep.-2582b-hun ... on-tr.html

De Deep State, de corrupte politici zijn in paniek zoals we niet eerder hebben gezien. We weten dat de Arizona forensische audit de 24e uitkomt. Dat betekent niet dat alles op die dag zal veranderen. Ja, ze zullen de informatie geven en er zal meer informatie volgen van de routers, de splunklogs en veel andere dingen. Maar we kunnen zien dat de Deep State spelers, het nep nieuws, de Big Tech bedrijven, ze bereiden zich hier allemaal op voor, ze trachten het verhaal voor te blijven, ze trachten te laten zien dat er helemaal niets fout is met de verkiezing, dat alles waar zij over spreken correct is, er is niet zo iets als verkiezingsfraude. Maar ik geloof dat wat er gaat gebeuren, is dat er informatie naar buitenkomt en dat ze die informatie zullen verdraaien.

Maar we zullen andere staten zien die hetzelfde patroon zullen leveren. Want zodra je een patroon gebruikt en dat is in elke staat hetzelfde, dan is het niet zomaar per ongeluk dat het in Maricopa County gebeurde. Iemand of een groep mensen, de Deep State spelers, orkestreerden het hele gebeuren.

En we kunnen zien dat dingen bijna gereed zijn om in elkaar te storten. Het lijkt erop dat Dan Scavino boodschap na boodschap verstuurt die ons laten weten dat de jagers nu de prooi worden. Dat de mariniers gereed staan om in actie te komen. En we zullen een hoop dingen zien gaan gebeuren gedurende de maand oktober, ‘RED oktober’. En bedenk je, in september, ik geloof dat het op de 20e begint, hebben we de oogst-maan, het gewas is gereed om geoogst te worden en in oktober is het de jagers-maan, waar de jagers degenen worden waarop gejaagd wordt, zij zijn de prooi. En ik geloof dat we nu naar die tijdsperiode gaan, omdat Dan Scavino ons voor de derde keer op rij laat weten dat de mariniers eraan komen.

Vertaling vanaf 41:50 tot 50:22 min.

En ik geloof dat ze zich realiseren dat Trump terugkomt in de regering, omdat we zien dat leugenaar Adam Schiff en anderen, een wetsvoorstel voorbereiden wat moet voorzien in het beknotten van de presidentiële macht. Welnu, ze doen dat niet voor Biden, zij hebben de macht over Biden, hij is een puppet, zij hoeven zijn presidentiële macht niet te beknotten. De enige reden waarom ze dit in effect willen hebben, is omdat zij weten dat Trump terugkomt. Ze weten dat zodra hij terug is, ze macht over hem moeten hebben, op welke manier ook.

Hoe weten we dat hij terugkomt? Ik bedoel niet morgen, maar we krijgen boodschappen van Dan Scavino die ons laten weten dat er iets groots op het punt van gebeuren staat. Bedenk je, ‘fraude maakt alles ongeldig’. Zoals Trump zei, als iemand de diamanten steelt en hij wordt betrapt, dan mag hij de diamanten niet houden. Als je meedoet met de Olympische Spelen en je een race loopt en je speelt vals tijdens de race, dan mag je het goud niet houden, omdat je vals speelde. In feite is het de persoon die werkelijk won die het goud krijgt, je hoeft daarvoor niet opnieuw de race te lopen.

Dit is wat Dan Scavino op Facebook postte, het is een foto die zegt: ‘Camp David, achter de schermen’. Dit is een andere foto van achter de schermen en laat iedereen tezamen zien, misschien wel werkend aan het devolutie plan, misschien, misschien niet.

Wanneer het volk de waarheid ziet zal het tot een einde komen.

Wel, Dan Scavino postte een Tweet ( en het is een video van de Amerikaanse vlag, wapperend in de wind en de zon staat erachter en er wordt ingezoomd op de vlag. Deze video is 12 seconden lang en hij postte dit om 09:01, dus ik lees beide (Q) berichten. Dit is bericht 12 (https://qagg.news/?q=%23%2312) van 29 oktober 2017 en het zegt:

Militaire Inlichtingen referentie hierboven is de absoluut grootste inside drop die dit forum ooit zal ontvangen.
Welnu, bedenk waarom Antifa rechtstreeks in het plan past? Altijd voorop.
De goeden zullen winnen.

Bericht 901 (https://qagg.news/?q=%23%23901). Dit bericht is heel interessant, dit bericht werd geplaatst op 9 maart 2018 en er is oa. een foto van Trump die met zijn vinger naar Obama wijst en er staat bij: ‘Als ik klaar ben, dan zal het lijken dat jij hier nooit geweest bent.’ En dan een foto van minister Tillerson die in Nairobi arriveert om de Keniaanse leiders te ontmoeten om te praten over het partnerschap met de VS. En daaronder staat:

Geloof je in toevalligheden?
Q

Betekent dit dat de informatie naar buiten zal komen? Betekent dit dat als de informatie naar buitenkomt, Obama naar Kenia zal vluchten en zijn Keniaanse burgerschap daar zal gebruiken? Betekent dit dat hij teruggebracht zal worden naar de Verenigde Staten? Het begint er wel op te lijken.

En dan hebben we The Meitryx op Telegram en zij brengen dit ( het is van Dan Scavino en hij postte deze video van de mariniers, hij postte deze video 2 x op Twitter en nu zette hij de video vast bovenaan zijn Facebookpagina. En het begint erop te lijken dat Dan Scavino ons tracht te laten weten dat er hulp onderweg is, dat het leger eraan komt, dat de operatie komende is. En als je naar dit alles kijkt en je ziet wat er gaande is en je teruggaat naar het Q bericht over de mariniers:

‘Kan de Nationale Garde samenwerken met de mariniers?
Heeft POTUS het commando over de mariniers?’

Dan denk ik dat Scavino ons tracht te vertellen dat we voorwaarts gaan met devolutie, dat zodra we in de maand oktober komen we een hoop gaan zien gebeuren, omdat nu de jagers degenen zijn waarop wordt gejaagd, zij zijn de prooi, het is een jagers-maan en het lijkt erop dat alles in gang wordt gezet. Wat zal het in gang zetten? Het lijkt dat Trump en de goeden hebben gewacht totdat het volk wakker werd. Het volk is nu wakker, het volk begint het nu te begrijpen, ze wachten op de Arizona audit resultaten en die staan op het punt geopenbaard te worden. Ik denk dat het vuurwerk aanstaande is. Ik geloof dat we een hoop gaan zien gebeuren. En ik denk dat Scavino ons laat weten dat het eraan komt.

Opmerking Paul: Klik op onderstaande link als je meer wilt weten over devolutie en hoe dat momenteel in de VS speelt. Hoe Trump in zijn laatste maanden van zijn presidentschap via uitvoeringsbesluiten (die Biden niet ongedaan kon maken) heeft geregeld dat bepaalde generaals in leger in feite de macht over de VS hebben en als uiteindelijk de verkiezingsfraude (door het volk, dat is een voorwaarde van Trump) wordt aangetoond, zullen ingrijpen, de regering een tijdje zullen overnemen en daarna de wettig gekozen president (Trump!) weer aan de macht zullen brengen. Denk aan: als je vals speelt tijdens de race, lever je het goud in en dat gaat dan naar de terechte winnaar.
https://patelpatriot.substack.com/p/dev ... ource=copy

Twitter (
Dan Scavino🇺🇸🦅
https://t.co/VD9JlI2zAO
Knipsel.PNG
Knipsel.PNG (225.53 KiB) 82 keer bekeken
Plaats reactie

Terug naar “Paul Harmans nederlandse vertalingen”