Generaal Michael Flynn & Patrick Byrne

Nederlandse vertalingen van X22 en andere info
Gebruikersavatar
noumoe
Site Admin
Site Admin
Berichten: 5550
Lid geworden op: 22 nov 2020 15:27
Contacteer:

Generaal Michael Flynn & Patrick Byrne

Bericht door noumoe »

Michael Flynn en Patrikc Byrne.mp4
(9.67 MiB) 15 keer gedownload

Vertaling bovenstaande video: Paul Harmans

Patrick Byrne: Dit gaat een belangrijke week worden, Maricopa zal gepresenteerd worden en laten we allemaal eens kijken… gedurende 10 maanden hebben deze meneer en ik gezegd dat er maar één oplossing is aangaande de dozen in zes plaatsen. (Ik denk dat hij de stembussen bedoelt in zes staten of zes Counties, maar het gaat in ieder geval over het stemmen in de 2020 presidentsverkiezing.) We hebben het van één plaats, Mike ben jij het ermee eens dat als ze daar niets vinden, wij allemaal onze excuses aanbieden…

Generaal Michael Flynn: Ja, ik zal daar zijn met Patrick op een internationaal podium en zeggen dat wij het fout hadden, en ik…

Patrick Byrne: Dat het ons spijt dat we het land hiermee hebben opgezadeld… Maar als we gelijk hebben, dan zal er misschien een ander soort van actie komen.

Generaal Michael Flynn: Misschien is wat we dan zien het wegsturen van het kiescollege zal zijn en we komen dan in een situatie waarin we ons nooit eerder hebben bevonden, totaal ongekend in ons land. Maar ik zal je dit vertellen, als dat het geval is en de uitkomst van de verkiezing is zoals wij geloven dat die is, dan moet er iets, iets gebeuren en dan moet er een soort van vergelding komen uitgaande van het Amerikaanse volk voor de politieke klasse. En ik denk dat dat gaat gebeuren.

Patrick Byrne: Waarbij de politieke klasse hun verontschuldigen aanbieden?

Generaal Michael Flynn: Exact

Opmerking Paul: Dat ‘verontschuldigingen’ aanbieden, bedoelen Flynn en Byrne vermoedelijk cynisch, want als het zo is dat de verkiezingen door de politieke klasse (zowel democraten als republikeinen, want de beerput is wijdverbreid!) via fraude zijn gewonnen/gemanipuleerd, dan is alleen een excuus niet voldoende, er zullen koppen gaan rollen, een deel van de direct betrokken kopstukken bij de fraude zullen vermoedelijk de doodstraf krijgen, dat is de straf die in de Amerikaanse grondwet ligt verankerd voor hoogverraad en dat is exact wat zij gedaan hebben als de fraude wordt bewezen. En het grootste deel van de betrokken fraudeurs onder de top zal voor jaren de gevangenis ingaan.
Plaats reactie

Terug naar “Paul Harmans nederlandse vertalingen”