Huisarts uit Heemstede weigert coronavaccin toe te dienen: 'Held van het jaar'

Covid, vaccins, maatregelen
Gebruikersavatar
Punisher2021
Moderator
Moderator
Berichten: 753
Lid geworden op: 22 nov 2020 18:25

Huisarts uit Heemstede weigert coronavaccin toe te dienen: 'Held van het jaar'

Bericht door Punisher2021 »

Huisarts uit Heemstede weigert coronavaccin toe te dienen: 'Held van het jaar'.

https://www.ninefornews.nl/huisarts-uit ... -het-jaar/
photo_2021-07-20_23-18-42.jpg
Huisarts uit Heemstede weigert coronavaccin toe te dienen: ‘Held van het jaar’
huisarts
Huisarts Frank Roodenburg is de afgelopen dagen negatief in het nieuws geweest. De media schreven dat er meerdere klachten waren ingediend door patiënten die zeiden dat hij weigert de coronaprik toe te dienen en ‘hen belette om elders een vaccin te krijgen’. Na berichtgeving hierover van de Volkskrant opende de Inspectie een onderzoek naar de Heemstedense huisarts.

Tegenover NH Nieuws zegt Roodenburg dat het ‘pertinent onjuist’ is dat hij patiënten heeft tegengewerkt bij het krijgen van een coronavaccin. Hij verklaarde: “Zelf weiger ik principieel deze ‘vaccinatie’ aan patiënten te geven. Het is mijn overtuiging dat de nadelen ervan groter zijn dan de voordelen. Als mijn patiënten na ontvangst van deze informatie besluiten dit ‘vaccin’ te nemen, geef ik hen exact aan waar zij zich kunnen laten vaccineren. Ik laat geen enkele patiënt die het vaccin wil, aan zijn lot over. Berichten die anders luiden, zijn pertinent onjuist.” De Inspectie bevestigde dat een huisarts mag weigeren om patiënten te vaccineren.

Heldendaad
Ramon Walter, die zich inzette voor de film Vaxxed, besloot bij de huisarts langs te gaan met een grote bos bloemen. Voor hem is Roodenburg de held van het jaar. “Er zijn zo weinig mensen uit de medische wereld die durven te zeggen: ‘tot hier en niet verder’. Dat doet deze geweldige dokter uit Heemstede wel!” zegt Walter.

“Omdat de reguliere media je in opdracht van hogerhand vaak een kopje kleiner willen maken als je niet in de pas wilt lopen, wilde ik deze dokter ondersteunen, en hem enorm bedanken voor zijn heldendaad! Kritiek op vaccineren blijft een enorm taboe, en het wordt tijd dat dit opengebroken gaat worden.”

De huisarts zei tegen Walter dat hij patiënten die hem vragen om de ‘vaccinatie’ tegen corona informeert over het relatief lage risico op het ernstig verloop van corona versus de potentiële bijwerkingen op langere termijn van dit zogenaamde ‘vaccin’.

Verminderde bescherming
“Ik deel de zorgen van deskundigen die kritisch zijn over mogelijke ernstige bijwerkingen op lange termijn. Ten eerste kunnen auto-immuunziekten ontstaan die chronisch zijn. Een tweede bijwerking is juist de verminderde bescherming tegen varianten van het coronavirus. Dit zou ook de verklaring kunnen zijn van meerdere corona-uitbraken in verpleeghuizen in februari twee tot drie weken na de vaccinatie! Het kan ook verklaren waarom een groot deel van de IC-opnames van coronapatiënten juist nu gevaccineerden betreft.”

Huisarts Roodenburg noemde ook vruchtbaarheidsproblemen en miskramen als mogelijke bijwerkingen doordat het gemaakte antilichaam op de placenta reageert.

Neurenbergcode
“Ik ben als arts verplicht deze informatie te verschaffen aan mijn patiënten. Zulks volgt uit de Wet inzake de geneeskundige behandelingsovereenkomst, de Wet medisch-wetenschappelijk onderzoek met mensen, de Neurenbergcode en de Eed van Hippocrates. Alleen goed geïnformeerde patiënten kunnen een informed consent geven,” legt hij uit.

Walter roept iedereen op om een bloemetje te sturen naar de praktijk van de dokter. Het adres vind je onderaan dit Facebookbericht. “Het is een man naar mijn hart! Verandering komt van binnenuit en het is tijd om op te staan en te zeggen ‘hier doe ik niet aan mee!’ Mijn verzoek is dan ook om een grote bloemenzee bij de praktijk van deze dokter te organiseren en hierbij een fantastisch signaal af te geven als steun in de rug voor waarheid en gerechtigheid. Dat kan ook met spandoeken, kaarten, teksten, et cetera. Hierdoor zullen we mensen juist bewust maken.”
Afbeelding
Plaats reactie

Terug naar “Covid-19 Nederland”