Mijn geheugen is prima”, blaft Biden

Gebruikersavatar
Punisher2021
Moderator
Moderator
Berichten: 776
Lid geworden op: 22 nov 2020 18:25

Mijn geheugen is prima”, blaft Biden

Bericht door Punisher2021 »

“Mijn geheugen is prima”, blaft Biden, voordat hij zegt dat hij de “president van Mexico” heeft overtuigd de grens met Gaza te openen
photo_2024-02-09_16-11-52.jpg
https://www.frontnieuws.com/mijn-geheug ... te-openen/

In minder dan 15 minuten gaf president Biden Special Counsel Robert Hur gelijk en bevestigde hij alle twijfels over zijn geschiktheid voor het ambt.

Zoals we eerder al vermeldden, schreef Hur in zijn rapport dat hij niet zou voorstellen om de president aan te klagen voor het verkeerd omgaan met geheime documenten omdat, “Biden zich waarschijnlijk aan de jury zal presenteren, zoals hij deed tijdens zijn interview met ons kantoor, als een sympathieke, goedbedoelende, oudere man met een slecht geheugen,” schrijft Tyler Durden.

De president, die deze week talloze keren ‘dode mensen heeft gezien’, was blijkbaar niet blij met het rapport en besloot dat de juiste handelwijze een (zeldzame) persconferentie was om de wereld op de hoogte te stellen van zijn mentale scherpte.

Het ging niet goed.

Hij verwelkomde de beslissing van de Special Counsel om geen aanklacht in te dienen:

“Het komt erop neer dat de zaak nu gesloten is,” beweerde Biden met betrekking tot het rapport.

Maar vervolgens gooide hij zijn personeel onder de bus:

“Ik neem de verantwoordelijkheid dat ik niet precies heb gezien wat mijn personeel deed,” zei hij.

“Dingen die in mijn garage verschenen, dingen die uit mijn huis kwamen, dingen die verplaatst werden, werden niet door mij verplaatst, maar door mijn personeel,” vervolgde hij.

Vervolgens ging hij in op het feit dat het rapport van de speciale raadsman vraagtekens zette bij zijn geestelijke scherpte rond het tijdstip van de dood van zijn zoon, en de modus van de boze oude man werd ontketend:

“Hoe durft hij dat verdomme ter sprake te brengen? Eerlijk gezegd dacht ik bij mezelf, toen de vraag me gesteld werd, dat het hun geen moer aanging,” donderde Biden.

200 miljoen Amerikanen zijn gestorven aan het Coronavirus - volgens Biden
Biden begon te vertellen dat hij de rozenkrans van zijn zoon elke dag droeg sinds de dag dat Beau stierf, maar stopte toen hij leek te vergeten waar de rozenkrans vandaan kwam.

“Elke Memorial Day houden we een herdenkingsdienst voor hem, bijgewoond door vrienden en familie en de mensen die van hem hielden,” vervolgde Biden na een pauze. “Ik heb niemand nodig. Ik heb niemand nodig om me eraan te herinneren wanneer hij is overleden.”

Het gemompel ging door toen de persconferentie werd opengesteld voor vragen – achteraf gezien geen goed idee.

Biden verdedigde zichzelf constant tegen beschuldigingen van een slecht geheugen en leek te ontploffen toen Fox News Witte Huis correspondent Peter Doocy aan Biden vroeg: “Hoe slecht is uw geheugen?”

“Mijn geheugen is zo slecht dat ik je aan het woord laat,” zei Biden.

“Mijn geheugen is prima. Kijk eens wat ik heb gedaan sinds ik president ben.”

Doocy drong aan en wees op de beschrijving van Biden door de Special Counsel als een “oudere, goed bedoelende man.”

“Ik ben goed bedoelend. En ik ben een oudere man. En ik weet wat ik doe,” reageerde Biden.

“Ik ben president geweest – ik heb dit land weer op de been geholpen. Ik heb zijn aanbeveling niet nodig.”

Biden’s woede bereikte zijn hoogtepunt toen een verslaggever van CNN een vraag begon te stellen over de zorgen van het Amerikaanse volk over zijn mentale toestand (een perspectief dat volgens veel peilingen breed wordt gedragen). “Het Amerikaanse volk heeft gekeken en zijn bezorgdheid geuit over uw leeftijd,” zei de verslaggever.

Washington Post's slinkse manoeuvre - "Samenzweringstheorie" verwijderd uit oude artikelen
“Dat is jouw oordeel! Dat is jouw oordeel! Dat is niet het oordeel van de pers!” schreeuwde Biden naar haar terug.


Biden beweerde ook op bizarre wijze dat hij gezworen had een “president” te zijn voor iedereen “of ze nu uit een rode of een groene staat komen.”

En toen, als zijn piéce de resistance, noemde de president, na aanvankelijk te zijn weggelopen, de reactie van Israël in Gaza “overdreven” en verwees vervolgens abuis naar de Egyptische president Abdel Fattah el-Sisi als de president van Mexico.

“Aanvankelijk wilde de president van Mexico – Sisi – de poort niet openen om humanitair materiaal binnen te laten. Ik heb met hem gepraat. Ik overtuigde hem om de poort te openen.”

Hij corrigeerde zichzelf niet.
Afbeelding
Plaats reactie

Terug naar “Bidens”